משרד החינוך ביטל רישיון לתיכון כיוון שלמדו בו רק 8 תלמידים. בערר על ההחלטה, שהוגש על ידי משרדנו, פסקה ועדת הערר כי יש להעניק לתיכון 'שנת חסד' במהלכה יופעל במתכונת מתחדשת.

בית ספר כנף בדרום רמת הגולן פועל בשיטה הדמוקרטית-סאדברית במשך כ- 30.
בשנה"ל תשפ"ג למדו בתיכון רק 8 תלמידים, מסיבות שונות. משרד החינוך ביקש שלא לחדש הרשיון לשנה"ל תשפ"ד בשל טענות הנוגעות למספר התלמידים בבית הספר, לשיטה הפדגוגית, לניהול ולמבנה הפיזי של בית הספר.
בערר שהגשנו הבהרנו את חשיבות המשך קיומו של התיכון כמסגרת ייחודית יחידה בכל דרום רמת הגולן. באשר לדרישות הפדגוגיות והאחרות הוצגו המאמצים הרבים שנקט בית הספר למלא אחר הוראות משרד החינוך, לרבות התאמות רלוונטיות בשיטת החינוך.
הערר שהגשנו התקבל. וועדת הערר קיבלה את הטענה לפי גידול במספר התלמידים אפשרית ופשוטה בהרבה מסגירתו והקמתו בעתיד מחדש, כפי שביקש משרד החינוך. הוועדה סברה, כי יתר הדרישות הנוגעות לשיטת החינוך פתירות ככל שיוחלט על ליווי מתאים מטעם הפיקוח הפדגוגי במחוז. לפיכך הורתה הוועדה למשרד החינוך לחדש את הרשיון לביה"ס.

המידע בדף זה אינו מהווה יעוץ משפטי ואינו מחליף יעוץ משפטי פרטני.  לתיאום פגישת יעוץ אנא צרו קשר בטלפון 08-8539020 או במייל   office@kraz.co.il

שתפו:

מאמרים נוספים:

צרו קשר